andrasidantack

2013-03-03
22:45:19

oh happy day
Har kommit hem efter en helg i Sollefteå och allt var så himla, himla fint. Bodde hos jonas med frida och kimberly och vi knödde allihopa i en stor säng och stundvis i en bäddsoffa, skedade massvis och drack lika mycket. tänker summera helgen med tre bilder, varav två var smygtagna och jag inte visste att bilderna ens fanns:
 
Inga konstigheter, Kimberly on top
 
Vi skulle ut och jonas frågar om han får kamma mitt hår. sparar tid för mig! Jonas pratar om hur han ska borsta håret på sin framtida dotter, så himla fin stund!
 
Sover, jonas blir matad med chips av frida. living the dream helt enkelt.
 

Så himla bra helg tillbaka i gamla hoods och SÅ glad att jag fick spendera den med folk jag tycker om och är trygg med. hejja!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: