andrasidantack

2013-05-29
16:38:19

toxic
uppsatsen lämnades in i måndags. känslan är..konstig. vet inte om det är någon direkt lättnad eller om det känns tomt. känns mest bara vemodigt att inse att om en vecka är min utbildning klar och det finns folk här som jag aldrig kommer träffa igen. det finns folk i klassen som jag älskar och som verkligen betyder mycket för mig som jag inte vet om jag nånsin ser igen. jag vet att mycket av det är mitt fel också, jag är så HIMLA dålig på att höra av mig. jag försöker men kan inte hjälpa att känna mig ivägen och jobbig och det gör att jag aldrig vågar ta kontakt med folk.
långt bak har jag en ångest som gnager. jag har haft det ett tag. det är en mix mellan att vara ensam och en oviss framtid tror jag. mest vill jag bara rulla ihop mig till en boll och ligga under täcket varje dag. jag gör det ganska mycket också, bollar mig under täcket det vill säga.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: