andrasidantack

2009-12-03
13:51:27

dag 102
jag overlever har. knappt men jag lever idag. varje dag inleds med lite grat. sedan nagonstans imitten blir det lite grat ocksa. sedan brukar dagen avlutas med lite grat for att runda av hela harligheten.
nar blev jag en sadan jakla deppighet? (nar jag blev dumpad)
jag pratade med evelina igar och forsokte overtyga henne om att innan dumpningen sa skulle nog mina vanner kalla mig en ganska rolig typ. en rolig typ pa ett santdar syrligt, ironiskt vis, typiskt svenskt. jag vet inte riktigt om hon trodde pa mig. har gar jag mest runt och grater och har huvudet fullt av tankar som jag borde banna och ar inte alls speciellt rolig. men jag far sluta domma mig for hart, jag har aldrig matt sa daligt som jag har gjort och gor efter love gjorde slut sa jag vet inte riktigt vad jag hade forvantat mig. att jag skulle vara skolans roligaste prick? att italienresan pa nagot magiskt vis skulle gora allt battre? (JA, jag trodde ju det, dumjavel)

har tittat pa tredje avsnittet av julkalendern idag och har i salerno anser vi fortfarande att den har potential. speciellt var scenen idag nar henrik sjong om djur stora som hus sjukt snyggt gjord, det ar iallafall folk som vet vad de gor som har arrangerat den scenen for den var guld vard! svenskarna i Salerno har ocksa kommit fram till att den svenska humoren (aven for barn) baseras mycket pa ironi och att saker medvetet ska vara fula och daliga. hejja den svenska humorn!
jag har antligen lyckats kopa min present till min secret-santa till chicagojulen och det kanns riktigt skont att ha gjort klart det. maste bara borja kolla pa lite saker lite alla andra... hjalp!
idag ar det bara nio dagar kvar vilket kanns helt javla sjukt. kan inte fatta att jag ar hemma sa snart! hurra men samtidigt saklart lite ledsamt ocksa vilket jag inte alls trodde.
om tre veckor ar det julafton ocksa! hurrahurrahurra!

nu ska jag dra mig hem for att ata lunch och sedan gymmet, pusshej!

Kommentarer:
#1: Martina

Jisses, bara 9 dagar kvar?!?! När ska jag hinna fixa allt? Hujedamej. Och snart är det jul dessutom! Ujujuj... Bra att man inte behöver stressa så med ERA julklappar i alla fall, mamma bestämde att vi har klapputdelning när ni kommit hem fr Chicago :)

2009-12-03 @ 15:26:42
#2: Caroline

Jag vet! Och idag ar det bara atta dagar kvar! Det ar ingenting! Ska bli sa mysigt att komma hem till er och slungas in i julkanslan och julgodis, hurrahurra! Jag tycker ocksa det ar ganska skont att era julklappar ska vantas med till efter julen.. fast nu nar jag tanker pa det ar jag nog nastan klar med era julklappar! :) bara barnen kvar! vi ses snart!

2009-12-04 @ 16:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: