andrasidantack

2009-07-21
04:26:19

dag fyrtio; ännu senare
jag vill kunna se på dig utan att känna mig sårad, ledsen, övergiven och arg.


jag förstår inte.
jag trodde jag kände dig.
jag trodde du kände mig.
jag förstår inte hur du tänker.

jag förstår inte hur jag ska kunna gå vidare när jag står här och säger att du är det bästa som hänt mig och du bara är tyst.
jag trodde jag var det bästa som hänt dig också.
du är fortfarande bara tyst.
har inget att säga.
du måste nog känna det också, precis det som jag känner;
jag älskade dig mer, du betydde mer för mig, detta förhållandet betydde mer för mig.
din tystnad säger allt.
din eviga tystnad säger mer än tusen ord.
jag betyder ingenting.
din tystnad säger det högt och tydligt;
jag betydde ingenting.

det gör så jävla ont.
ser du inte hur jag blöder och jag svälter och jag kan inte sova och jag bara dör.
ser du inte det?!
SER DU INTE HUR JAG DÖR?
SER DU INTE ATT DU DÖDAR MIG?
jag trodde ju att du älskade mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: