andrasidantack

2009-07-20
23:26:29

dag fyrtio; lite senare
helvete helvete helvete
det gör så jävla ont att se att det var bättre för mig.
det gör så jävla ont att se att jag älskade dig mer.
det gör så jävla ont att se att jag för en gångs skull verkligen trodde att någon älskade mig och se att det var såhär.
det gör så jävla ont att se att jag trodde att du älskade mig mer och att jag för första gången i mitt liv faktiskt har ÖVERSKATTAT migsjälv och min betydelse.

jag trodde jag var så mycket viktigare!
så mycket mer!
så mycket större!
så mycket mer älskad!
jag trodde jag var den du skulle älska livet ut.
jag trodde att din kärlek för mig sträckte dig så mycket längre än att bara vara kär.
jag trodde att vårt förhållande var så mycket mer än bara vara kär.
och för mig var vårt förhållande så mycket mer än att bara vara kär, för mig var så mycket saker mellan oss så mycket starkare och viktigare för mig än att vara kär.

för dig var det inget mer än att bara vara kär.
jag förstår inte hur du kan stampa på mig så hårt. hur du kan radera mig så fort. hur du kan fylla igen min plats så fort. hur du kan sopa bort mig ur ditt hus så sorglöst.
jag förstår inte att jag betydde så lite.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: