andrasidantack

2009-07-21
08:30:45

dag fyrtioen
fan jävla du för att du aldrig älskade mig lika mycket som jag älskade dig.
fan jävla du för att du aldrig kände lika starkt som jag.
fan jävla du för att du aldrig menade livet ut när du sa livet ut.
fan jävla du för att jag aldrig var så viktig för dig som du för mig.
fan jävla du för att du får fortsätta ha ett liv utan mig.
fan jävla du för att du inte vill försöka.
fan jävla du för att ditt liv utan mig funkar.
fan jävla du för att du inte stannar hos mig.
fan jävla du för att du lämnar mig.
fan jävla du för att du är det bästa som hänt i mitt liv men inte jag i ditt.
fan jävla du för att du genom allt vart så mycket viktigare för mig än jag för dig.
fan jävla du för att du är så bra.
fan jävla du för att jag älskar dig så enormt mycket.
fan jävla du för att du har fått mitt övriga liv att framstå så blekt när du inte är med.
fan jävla du för att du fick mig att älska dig så totalt.
fan jävla du för att du gjorde dig oumbärlig i mitt liv.
fan jävla du för att du är så jävla bra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: