andrasidantack

2009-07-07
19:09:22

dag tjugosju; lite senare
if she's pretending it means she cares.

lite så känns det. hela livet just nu är bara ett spel.
egentligen vill jag bara sätta mig ensam i ett hörn och dö, bara slitta upp handlederna och dö.
kan jag inte få love så vill jag inte ha livet kvar.
det låter så överdrivet och töntigt men vad är egentligen mer allvarligt?
vad är mer allvarligt och gör mer ont än att den jag ville leva mitt liv med och älska livet ut inte längre vill ha mig?
framtiden var alltid osäker men att du skulle vara vid min sida var alltid självklart.
och nu inte alls.
det lilla hål som jag kanske lämnat i dig täpps snabbt igen,
ser nya vänner, nya fester, nya saker strömma in.
ser migsjälv inuti dig och jag ser att jag bara krymper och krymper.
att jag snart inte längre finns kvar.
längtar så efter dig.
efter våra ord och våra tassar i varandra.
längtar efter din lukt och att få luta mitt huvud mot din rygg när jag ligger bakom dig.
jag längtar efter min bästis och jag längtar efter min älskade.

trodde att du kände mig. att du älskade och förstod mig.
trodde att du skulle veta att jag alltid vill ha svar. att du skulle veta att jag har svårt att gå vidare.
jag trodde du kände mig så bra så att du skulle veta att jag inte kan gå vidare utan svar.
trodde du kände mig så bra så att du skulle veta att det inte räcker med att säga att det bara är så och speciellt inte när det gäller en sak som denna. en så stor och viktig sak.
ska du komma och förändra (förstöra) mitt liv så vill jag ha svar.
utan svar är det omöjligt att gå vidare.
för att lura omöjligheten drar jag till italien om sex veckor.
bitterljuvt.
jag åker för att komma över dig och du stannar kvar och glömmer mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: