andrasidantack

2009-07-03
07:26:30

dag tjugotre
magen tumlar runt runt runt.
sov dåligt natt, snurrade runt hit och dit och värme och täcken som snärjer mig i snaror.
blir inte riktigt ångestfri, inte en endaste dag än så länge, inte riktigt tårfri, inte riktigt saknadsfri.
försöker övertala migsjälv att åka (fly?) till italien.
vet inte vad jag ska göra annars om jag är kvar här hela hösten,
tror att det kommer ta längre tid att komma över kärleken om jag stannar.
orkar inte riktigt se. orkar inte se vad som händer.
orkar inte se att du glider ut mitt grepp, att du inte längre är med mig utan någon annanstans.
dör sakta men säkert och bit för bit.
morgonen är alltid värst.

blinkar bort tårar och åker till jobbet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: