andrasidantack

2009-07-02
23:47:56

dag tjugotvå
har precis kommit hem från några fina timmar med malin.
känns så skönt att jag kan säga saker till henne som är ärliga, brutala och hemska utan att hon tittar tårögt på mig.
är så glad att jag ärligt kan säga att jag vill dö och att jag skulle kunna dö för hans skull och att hon ändå bara ser på mig med vanligt blick och inte med en sorgsen. att jag kan vara lika svart som en jävla begravning utan att det blir gravallvarligt. DET ÄR SÅ SKÖNT.

det var en dålig dag idag. kanske baksmällan efter festligheterna med mötet igår. kanske för att det verkligen slog mig att han älskar mig men inte är kär i mig. och att det slog mig att han verkligen inte är kär, inte alls. trots att jag försökte övertala honom. är så svårt att fatta. han verkar ju kär så VARFÖR ÄR HAN DET INTE?!
känner mig som ett litet barn som bara gråter och ber och drar i händer och kläder och så desperat desperat bara säger älska mig älska mig ÄLSKA MIG!
varför kan du inte bara älska mig?

gick till stranden med mor efter gråtande i sängen i några timmar. åkte hem, åt en potatis, läste harry potter på balkongen och slutligen bad och timmar av prat med malin. TACK GUD FÖR MALIN.

om två månader är jag i italien.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: