andrasidantack

2009-07-10
10:46:18

dag trettio
idag är det den tionde juli vilket betyder att det gått en hel månad sedan love gjorde slut.
börjar väl sakta men säkert sjunka in att han kanske menar allvar.
förstår bara inte riktigt HUR han kan mena allvar,
hur detta kan vara hans val när det vi hade var så jävla jävla jävla bra.
hur han kan välja detta helvete när han kan välja himmel.
förstår inte.

åkte in till göteborg med malin igår. gick på naturhistoriska. såg massvis med uppstoppade djur och pratade tills tungan blödde. malin står med en fot på varje sida. håller med mig, håller med love.
jag håller inte med love. hade vi haft en dåligt förhållande så fine, då är det kanske inte mödan värt. men vi hade inget dåligt förhållande, vi hade förhållandet som fick oss att bli starka, lyckliga och som fick oss att växa. vi hade förhållandet som de flesta andra bara kan drömma om att få ha. DET är värt att arbeta för.

det var ett sidospår. jag hade tänkt skriva om min dag igår som var en fin dag som jag var i otroligt behov utav. en dag med ett konstant magmonster men ändå en dag med lättnad. vi glodde på alla uppstoppade djur, äcklades åt alla läskiga parasiter som finns och skrattade åt roliga djur. vi åt god mat på hagabions café. sprang förbi och sa hej till dig (du var vacker som alltid), tog en promenad genom stan. köpte varsinn väldigt god chailatte! posade vid spegelväggen och slutligen, hade världens bästa samtal på tåget hem.
en fin dag helt enkelt. försöker att inte tänka på hur den skulle kunna ha vart bättre om jag åkt hem till dig och sovit där. försöker att inte tänka med en gång när jag vaknar att jag längtar efter din värme brevid mig.
försöker att inte längta efter dig. försöker att inte älska dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: