andrasidantack

2009-07-15
20:25:51

dag trettiofem
att vara här i varberg med jobbet är egentligen mer än vad jag klarar av.
två nätter hemifrån tillsammans med människor jag egentligen inte känner funkar inte alls.
åt precis god grillad mat. det var gott och efteråt fick jag panik.
sprang till toan och spydde. är så svårt att se hur mycket utav måltiden som kommer upp,
svårt att bedömma.
längtar idag.
längtar efter min älskade som tydligen inte ska vara min älskade egentligen.
trots sekunder då jag kan andas är det oftast bara så jävla fel fel fel och oftast kan jag varken andas, se eller stå på benen.
saknad och ångest ligger framför ögonen och gör mig blind,
jag ser inte längre världen som jag älskar så.
jag ser inte längre allt jag älskar.
jag ser bara dig och att du inte längre älskar mig.
jag ser bara att jag är ensam.
ensam utan dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: