andrasidantack

2009-07-15
00:11:19

dag trettiofyra
när klockan slår 11:11, 22:22, 00:00 tittar jag intensivt på siffrorna och önskar.
viskar samma mantra om och om igen.
för några dagar sedan önskade jag om och om igen:
låt honom bli kär i mig igen, låt honom bli kär i mig igen
idag viskar jag:
låt urkult gå bra, låt urkult gå bra
jag vet att man inte ska avslöja sina önskningar,
det sägs ju att de inte slår in då men jag måste berätta ändå.
jag måste berätta att idag har jag känt att även om det är så jävla fel och fuckat att vi inte är tillsammans så vill jag inte förlora mannen i mitt liv helt. även om han inte kan vara mannen i mitt liv som jag ska gifta mig med så vill jag fortfarande att han ska vara mannen i mitt liv som jag alltid pratar med, alltid skrattar med, alltid älskar och alltidalltid har brevid mig.

jag måste berätta att idag har jag känt att love är viktig för mig och bara för att jag inte får honom på precis det sättet som jag vill så vill jag fortfarande ha honom. jag vill fortfarande ha honom i mitt liv även om han inte kommer stå brevid mig som min älskade. jag vill att han alltid står brevid mig som min vän, som min allierade och som min bästa katt.

jag måste berätta att idag kände jag att kärlek övervinner allt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: