andrasidantack

2009-06-14
09:41:16

dag fyra
jag har alltid varit en sådan som tycker att morgonångesten är den värsta.
man är liksom redan dålig innan man ens har hunnit öppna ögonen och man fattar aldrig varför,
nu vet jag ju såklart varför. det är ju ett stort jävla hål i mig.
men det är så sjukt att dagen redan är förstört innan man ens har börjat den.

linnéa ringde igår och det var guld värt. vi pratade om att det suger och jag grät som vanligt.
kan fortfarande inte ge upp tanken på att allt kommer ordna sig, att han kommer tillbaka.
å andra sidan så är jag ju bara inne på dag fyra även om det känns som en evighet sedan jag var lycklig och fick vara med min älskade katt. finns inga ord för att beskriva hur detta känns egentligen, alla försök faller platt i jämförelse.
hur gör man egentligen för att få någon att bli kär igen?
och hur gör man för att sluta bli kär?
vill egentligen inte sluta, vill inte ge upp.
vill inte ge upp hoppet om att det ska bli vi.
jag vet ju liksom att det är så, att vi var bäst.
hur kan han vilja ge upp något sådant som vår kärlek?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: