andrasidantack

2009-06-19
23:04:18

dag nio: lite senare
av någon anledning känns det som att dagarna bara blir tyngre och hårdare istället för tvärtom.
imorgon skulle vi ha haft våran månadsdag. 35 månader. en månad kvar tills tre år.
känns tomt tomt tomt.
har lyckats äta ett ägg och några teskedar yogurt idag. inget mer. maten är svår, sömnen likaså.
svårt att hitta ork till något, har ingen vilja till något.
ska till rossö imorgon och håller krampaktiskt fast vid hoppet om att några dagar där blir min räddning.
hoppas innerligt.
har plockat sju sorters blommor som jag ska lägga under kudden inatt.
har aldrig vågat göra det innan av rädsla för att drömma om monster eller dylikt och de tre senaste sommrarna har det vart onödigt då jag ansett att jag redan hittat Honom, han med stort H.
uppenbarligen inte.
hoppas på att drömma om en härlig pojk inatt.
godnatt världen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: