andrasidantack

2009-06-19
08:24:51

dag nio

vaknade imorse av gråt och ljud, mina egna.
drömde att love börjat dejta. och att han började dejta ellen.

jag är helt livrädd för att han ska bli kär i någon utav alla tjejer som följer med upp till urkult.
livrädd för att han ska gå vidare och börja se andra.
livrädd för detta nya livet som jag inte ens bad om.

blev helt galen i drömmen och vet att jag antagligen skulle bli precis lika galen i verkliga livet, om inte värre. bara slå och göra sönder och försvinna, inte finnas mer.
allt detta känns så orättvist.
jag har inte bett om detta, jag var jättenöjd och lycklig i det livet jag hade, jag bad inte om förändring eller
att den jag älskar skulle lämna mig.
trots det så hände det och det är jag som får ta smällen för det.
det är jag som står kvar och tynar bort. på alla sätt och vis. fysiskt och psykiskt.
jag ville ju bara fortsätta älska.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: