andrasidantack

2009-06-26
17:56:54

dag sexton
har varit hemma i ungefär fyra timmar.
ångesten kom krypande tillbaka redan i bilen.
tårar kom bubblande upp så fort jag såg alingsås.
bröt ihop så fort jag kommit hem, en liten hög brevid sängen.
känner mig så tung idag. det är varmt och jag vill inte vara här.
försöker tänka på vart jag kan åka, få andra tankar efter sommaren men erkänner för migsjälv att jag egentligen inte vill resa bort alls, vill bara ha tillbaka love.
blir så arg och ledsen och alla ord är bara för SMÅ.
det finns inga ord som kan förklara hur detta är det värsta som kan hända en människa.
vill dö. påriktigt. vill inte finnas mer. är trött och vill vakna upp till ett annat liv, en annan plats.
eller egentligen inte.
vill bara vara här.
fast med love.

gör mig arg att se bilder på honom, se att han skrattar och ler. att han mår bra.
att detta är så jävla lätt för honom.
att han är ledsen i en vecka eller två och sedan är KLAR.
hur fan ska jag tycka att det är okej?! att våra tre år är glömda och förbigångna på två fjuttiga veckor.
som det känns nu kan jag skatta mig lycklig om jag är bra om två år.

kan fortfarande inte sova eller äta.
blir galen av detta.
dock inte smalare som man kanske kunde hoppas.

vill bara försvinna.
bort
bort
bort

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: