andrasidantack

2009-06-28
05:23:44

dag sjutton
sitter på jobbet och får paniiik!
min brukare bara gapar och gapar!
klockan är fem på morgonen, vi har grannar!
blir så sjukt irriterad. ännu en anledning till varför jag aldrig skulle kunna skaffa barn.
vill ha en ljudisolerad bur. tyst tyst tyst!

dagens räddare i nöden var malin. fick prata ut mycket och gråta en skvätt på stranden.
fick mig också ett fint litet bad, frukstund och en bättre känsla för vem malin är.
hon är så sluten. blir nyfiken. undrar vem hon är, vill lära känna bättre.
känner att jag bara skrapat på ytan.

gårdagen var obarmhärtig. hård. kunde inte se klart och inte stå.
att komma hem var som att springa in med huvudet först i en betongvägg.
föll ihop och grät som en idiot brevid sängen.
kan fortfarande inte förstå. inte förstå hur detta kunde hända eller hur detta kan vara rätt.
väntar ut det värsta och hoppas komma igenom levande.
funderar på om jag vill komma ut levande till det liv som väntar mig, känns värdelöst utan love vid min sida.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: