andrasidantack

2009-06-11
17:37:08

ingen luft
så kom domdära orden som jag farat för
det är över.
vi talade i telefon och jag grät som en idiot, du tog tåget hit och stod helt plötsligt i min hall.
vi satt oss på sängen och du grät.
sa att det var det svåraste du någonsin gjort.
du grät.
sa domdära orden. det är över.
jag grät inte först. fattade inte riktigt. tänkte nog att du kommer ångra dig.
du sa nej, sa att du var säker.
känner mig bara tom nu.
18 timmar sedan du sa det nu.
kunde inte sova. hade flera utav mina symboliska drömmar.
drömde att jag tappade kärleken. letade efter den, hann aldrig med.
drömde att du ångrade dig, att vi kramades och skrattade.
längtar så sjukt mycket. vet inte riktigt hur jag ska göra utan dig.
tänker att jag hade tur som fick tre år men arg för att jag inte fick mer.
kärlek är så sjukt odemokratisk. så orättvist att du bara kan bestämma ensam att VI inte ska finnas mer.

vill inte inte vara tillsammans med dig.
kan inte andas utan dig, får ingen luft.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: