andrasidantack

2009-11-06
15:24:53

dag 75; lite senare
lunchen ar uppaten och likasa ett flertal smasma bakelser. redigt gott! och ett redigt brott mot mitt lordagslofte. men det var ju festligheter pa gang och kaorus sista dag i skolan! kanner mig anda duktig och fast besluten att fortsatta sahar bra som jag gjort hittils. kanner mig nojd nojd nojd och annu nojdare kommer jag kanna mig nar jag gatt ner de kilon jag vill ga ner tills jag kommer hem. T-36 days och tre kilo. kommer ga sjukt bra! Hejhurra! Idag blir gymledig dag vilket kommer bli skont. Imorgon ska jag dra med mp3n till gymmet och frasa pa Miss Universum hogthogthogt, det kommer funka skitbra! kanner mig lite tontig som sager detta men jag langtar, jag langtar till gymmet! tror jag ar lite sockerhog nu efter bakelserna men det far ga anda, dags att dra vidare och fota alla juleljus som ni tyvarr inte kommer fa se pa bilddagboken forsen jag kommer hem, sorry bebisar!
pusspuss

Kommentar:
#1: Martina

Tror minsann att träningsendorfinerna gör dig gott! Kram! Hoppas din helg blir bra :)

2009-11-06 @ 15:57:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: