andrasidantack

2009-11-17
13:34:02

dag 86
nu har jag mailat GUs studievagledare for att kolla om det ar mojligt att fa till ett mote i januari-februari. kanns mycket bra och hoppas att det ar mojligt att denna personen kan hjalpa mig och att jag kan fa lite klarhet i saker.
ska ut och ata min lunchmacka. utomhus ar det soligt och varmt, vet inte riktigt vart kylan och vintern tog vagen men borta ar den iallafall. forutom inomhus i skolan saklart dar det ar iskallt som vanligt. maste ga ut och varma mig.

om en timma och 25 dagar har jag precis landat pa landvetter och har forhoppningsvis precis hittat mitt bagage och springer ut till mor, far och bror. ah hurra!
tills dess ska jag ut i solen och sakta upp bleknandet av min branna. hej!

Kommentarer:
#1: Love

Hej! Ville bara tipsa om en rätt rolig och bra feministbloggerska: http://blogg.aftonbladet.se/lisamagnusson



Ta hand om dig i utomhusvärmen och inomhuskylan!

2009-11-17 @ 22:02:21
#2: Martina

Och sen kommer ni till oss!!! WohoooO!!!

2009-11-18 @ 08:01:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: