andrasidantack

2009-11-25
16:12:58

dag 94
jag upptackte precis att min kusin har startat en blogg och nar jag gick in for att lasa den borjade jag nastan grata. kan verkligen inte forsta att vi ar slakt och hur olika vi har blivit. pa alla satt och vis men just har syftar jag pa rent politiskt. det ar nastan sa att jag skams for att jag tycker det ar sa hemskt.

jag har en okej dag idag men skola ar verkligen inte min grej langre. jag vill helt enkelt inte vara dar. jag vill inte prata italienska langre. jag vill inte hora italienare saga till mig att jag maste prata italienska och att jag maste prata italienska aven med mina svenska vanner. skulle vilja se dom lara sig ett nytt sprak. typ 90% utav befolkningen har kan bara ett sprak, ingen engelska what so ever, bara italienska. skulle vilja se om dom skulle prata svenska med sina italienska vanner om de var och pluggade svenska i sverige. ah jag hatar italienska, italien och italienarna just nu. bla. jag vill inte vara har i 17 dagar till. vill bara bort harifran. blablabla.

idag har jag suttit pa mitt smultronstalle vid lungo mare och solat i tva timmar och pratat politik. jag blev hatsk som vanligt och johan ar hoger och det gor mig ju saklart annu mer frustrerad. jag saknar love och vara diskussioner. jag saknar verkligen honom, jag saknar love och inte bara grejen att ha ett forhallande. han ar den basta jag nansin mott. det basta pa alla satt och vis. han ar intelligent och vacker och omtanksam och han ar modig och han ar allt bra. det ar det jag saknar. jag saknar love.

idag ska jag ut och julshoppa lite. evelina och kanske annie och johan foljer med. det kommer bli roligt och forhoppningsvis blir mycket gjort.

jag langtar efter er alla och hoppas att vi ses snart.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: