andrasidantack

2009-10-06
11:09:10

dag 43
jag lever fortfarande och dagarna fortsatter ga.
blev en spenderarhelg (who am I kidding? varje helg ar en spenderarhelg har..)
akte till IKEA och gick helt los pa matavdelningen. knackebrod, kaviar, te, kakorkakorkakor, hur kan nagon sta emot?!
igar var en riktig sondag, en slapp dag med stort S.
bakade dendara persikopajen som mamma sa fint ringde till mig for att ge mig receptet. Degen smakade gott men blev for los, antagligen for att jag bara hade vitt mjol.
Anyhow, degen smakade gott.
Fyllningen smakade gott.
Pajen smakade..... omelett.
Yes, du laste ratt, pajen som inneholl bara goda saker, bland annat sjukt mycket (600g) philadelphiaost, farska italalienska persikor, agg, smor, socker, citronskal. Ja du hor, mumsmumsMUMS men anda, omelett!
Inte sa gott alls. Vilket ju betyder att jag har en stor mastig javla omelett med persikor pa i kylen som jag inte har mage att kasta. ( man kastar inte mat!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: