andrasidantack

2009-10-14
11:34:15

dag 52
precis som forra gangen vadret forandrades sa gick det ocksa denna gangen over en natt.
forsta gangen var nar jag vart har i exakt tva veckor. det blaste upp nagot enormt och over natten gick det ifran fuktigt och assvettigt till svettigt. i mandags natt gick det fran sensommarsvettigt till host. helt seriost pa riktigt!
det ar kallt har! har borjat fundera pa om jag kanske gjorde ett misstag som trodde att jag var sa jakla cool att jag kunde vara har till december utan jacka for nu blaser det mighty vindar har ute och ar faktiskt ganska kallt!
om inte ute sa behovs jackan kanske inomhus, dragigare hus far man leta efter!
igar gick jag och kaoru till upim dar jag kopte tjocka sockar med sula, grat lite imorse nar jag var tvungen att ta av mig dem. funderar pa att kopa upp ett lager for de var uuuunderbara!
nu ska jag springa till min lektion, efter skolan ska vi trotsa vinden och kylan och bestiga vesuvio!
(skulle behova mitt paket fran mamma nu!!)

kattklappar till er alla dar hemma.

Kommentar:
#1: Martina

Brevbäraren har säkert stulit ditt paket! :-O

2009-10-14 @ 12:31:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: