andrasidantack

2009-10-15
13:22:23

dag 53
idag hander mycket spannade saker. klockan tre ska jag folja med evelina till studion dar hon ska paborja sin massiva uggletatuering och 18.45 ska jag ga pa mitt forsta pass pilates pa mitt gym! hurra!
jag langtar sa sjukt mycket och jag behover det verkligen! traning ar vad denna kropp skriker efter.
nu ar hosten verkligen har, inte mig emot dock. har alltid ansett att hosten ar min primetime, iallafall kladmassigt. dock vet jag inte om italienarna haller med for imorse pavag till skolan fick jag mycket underliga blickar, jag som tyckte jag hade en sadan oslagbar outfit! dock vet jag nu att italienarna ar javligt stela i sitt mode, alla klar de sig likadant. trakmansar!
igar besokte vi ju vesuvio och sorrento och det var sa fint sa. dock var det helt javla freezing och jag trodde helt seriost att jag skulle frysa till is och falla till marken dod. fick mindre koldskador och nar jag kom hem klockan tio ville jag bara ga och lagga mig och do. men framforallt ta pa mig mina nya sockar!

veckorna fortsatter att flyta pa jattefort och imorgon ar det redan fredag, har en helt tom helg framfor mig och funderar pa att spendera helgen med skadligt stora mangder te och mycket boklasning. kanske eventuellt lite pluggande ocksa om jag kanner mig duktig.
i den lilla parken som jag gar igenom dagligen till skolan sa blommar en buske med smasma oranga blommor for andra gangen nu sedan jag kom hit. tog ett langt tag innan jag fattade vad det var som luktade sa otroligt gott och sa starkt. enligt kaoru ar doften en typisk badrumsdoft i japan, typ sa som citron ar i sverige. mycket gott luktar dom iallafall, de sma rackarna!
om tva manader ar jag forovrigt redan i chicago! HURRA!

smasma blommor men storstor doft

Kommentar:
#1: Martina

Vilka fina blommor! Undrar vad det är för några... Jag är också kär i strumpor - de fleece-fodrade jag fick av Hanna i juklappa förra året :) Har på dem på nätterna, det är sjukt skönt att sova med varma fossingar :)



Dagens tips: http://tinybuddha.com/blog/2-ways-you-think-yourself-unhappy-and-10-things-to-do-about-it/

2009-10-15 @ 15:26:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: