andrasidantack

2010-04-28
23:14:06

jump then fall
efter ännu en natt fylld av ångest och dålig sömn ger jag det ännu ett försök inatt. har ju hört av folk att det kan vara ganska skönt att sova. antar att det gäller om man drömmer ångestfritt och får lite djupsömn?

tänker att jag vill hälsa på loves nya och krama hennes hand hårt medans jag ser allvarligt in i hennes ögon och säger att jag hoppas hon behandlar honom väl annars dödar jag henne.
när amanda sa att hon sett bilder på henne och inte ens tyckte hon var snygg blev jag glad. det är elakt men jag blev glad.
hon har lite en anknäbb till mun men hon är söt. jag ska inte ljuga, hon är söt. dessutom är hon smal och ibland undrar jag om love tycker att det är skönt att inte ha en tjock flickvän. att slippa trängas när man sover och slippa bli kvävd under. jag vet att det är töntigt och osant men jag tänker så ändå.
jag har inte svårt för att skilja på känslor och det som är realistiskt.
det jag har svårt för är att sluta lyssna och följa känslorna, kanske speciellt då de är destruktiva.

förresten ska psykologIda sluta. det känns tråkigt fast antagligen kommer det ganska tajmat då hon kommer sluta ungefär samtidigt som vi åker till tjeckien och efter det blir det ju mest jobb och sedan förhoppningsvis sollefteå. jag tror jag kommer vara redo att börja om till hösten, jag hoppas det.
snart är det ett år sedan love gjorde slut. jag ber fortfarande om att vi ska bli tillsammans igen men jag kan andas lite bättre nu vilket ju är ett framsteg. tänker jag på love för mycket kommer jag tillbaka till ruta ett. dag ett.
vilken ruta är love på? 3miljonersrutan? miljoner mil från mig.
vill inte riktigt tänka.
nu ska jag första mig på att sova.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: