andrasidantack

2010-04-30
10:59:26

salvation
känner en stark ångest picka på underifrån och tänker gå tillgymmet snart för att få fokusera på något annat.
idag är det valborg och tydligen är detta en kväll då man ska festa och ha kul, antar att det bara gäller om man har vänner. kommer sitta hemma med mor och far och glo. BITTER.

tänker att efter sommaren är förhoppningsvis detta torra och ensamma liv över då jag förhoppningsvis flyttar upp till norrland och kommer få klasskamrater och allt sådant som jag älskar igen. HÅLL UT. håll ut i ensamheten bara några månader. en ensam födelsedag till, en ensam midsommar till, en ensam sommar till. sedan, sedan är det kanske över?
jag längtar fortfarande efter love. det suger. jag försöker tänka bort så mycket som möjligt.
snart är det elva månader sedan det tog slut och jag står fortfarande här. love med ett nytt förhållande sedan länge tillbaka och jag ensam. inte bara kärleksmässigt utan på alla sätt och vis. det är så svårt att få vänner. att få in en fot. skolan will be my salvation!
tjing!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: