andrasidantack

2010-01-20
21:12:18

crowded house





när jag gick hem från biblioteket idag där jag spenderat viss outhärdlig tid för att söka efter stipendier snöade det.
det är få saker i livet som är så vackert som att stå mitt i ett snöfall med tillräckligt mycket kläder på sig så att man verkligen kan njuta. få saker som slår de mjuka smöflingorna som landar på din varma tunga och på dina kyliga kinder. trots tungt hjärta och tyngd själ kan jag inte låta bli att le när snön faller.

från en sak till en annan, jag såg Avatar igår.
what to say, what to say?
det var nog en fröjd för ögat på samma sätt som den där första gången man såg Jurassic park. Var det en story som kommer finnas kvar i mitt hjärta och som fick mig att tänka? Nej. Var det en story som fick mig att försvinna och glömma all annan skit som har byggt en mur kring mig? Ja.
så kära Avatar, tack för det. Tack för pausen som min hjärna fick och tack för pausen som gavs till mina tårkanaler.
jag har också kollat runt lite på nätet efter träningstips och mattips. en viktnedgång är ganska nödvändig. sorg har fuckat up min kropp ganska rejält. först massa vikt ner och sedan massa vikt upp.
nu väger jag mer än vad jag nånsin gjort och här vill jag inte stanna länge till.
hujjedamig!


Kommentar:
#1: hanna

Ah vilket fint kort. Du ar sa sot Caroline. Jag alskar dig och du fattas mig!!! Damn it!

2010-01-21 @ 17:29:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: