andrasidantack

2010-06-06
20:11:17

puh!
jag märker tydligare och tydligare nu hur min ångest är kopplad till mina föräldrar och mitt hem.
har tillbringat de två senaste helgerna hos syster martina för att få mattehjälp och trots att jag kännt mig lite pushy och ivägen så har jag mått väldigt bra i övrigt, näst intill ångestfri.
dock fick jag ångest samtidigt som jag tog första steget in i vår lägenhet här hemma. jag måste verkligen här ifrån. för min egen skull, för mitt välmåendes skull, för min hälsa, för att hindra migsjälv från att bli tokig.
om tio dagar vet jag om jag har fått godkänt i matteB, måstemåste plugga på. måstemåste bortse ifrån känslan av att känna mig dum och ivägen och be om att få hjälp och bosätta mig hos syster ändå.
måste klura på något riktigt bra som tack för all hjälp när allt detta är över.
puh.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: