andrasidantack

2011-12-17
22:13:48

Utkast: Dec. 17, 2011
jag gick över gränsen. igen. jag började känna. kanske inte kärlekskänna men vänskapskänna. och kräva för mycket. kräva någon form av kommunikation och känsla tillbaka. och du backade. livrädd. ointresserad.
och jag drömde att vi träffades och du presenterade mig för en vän till dig och sa att jag var lite som en blindtarm.
jag förstod ingenting. såklart.
men sedan vaknade jag och tänkte mer på det och förstod. jag såg att jag hade sagt till migsjälv att sluta lägga energi och kasta kärlek på folk som inte vill ha, på människor som inte tar emot.
det spelar aldrig någon roll hur mycket jag älskar folk, jag kan inte älska för dem.
på något vis känns det lite som the story of my life.
hur mycket jag älskar människor och bara vill ta hand om, vill rädda och de bara trycker bort mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: