andrasidantack

2012-08-01
16:20:12

the rude awakening
efter att ha spenderat hela sommaren med att oroa mig över att jag snart ska behöva åka hem så har oron tillslut börjat bli aktuell. idag har jag 12 dagar kvar och är redan smått panikslagen över sverige.
idag vaknar jag och det är första augusti och jag vet att det närmar sig, jag vet att den 12 augusti 21.45 lyfter mitt plan från chicago till göteborg och jag lämnar min älskade stad för vem vet hur länge.
idag har jag varit här sex veckor och 1½ består, panik panik PANIIIK! hur går egentligen tiden mig förbi så fort medans jag oroar mig för framtiden? hur är det möjligt?
idag ska jag ta min bok, åka buss downtown, sätta mig på en gräsmatta och lyssna på grant parks filharmoniker medans jag låtsas pluggar. kommer bli fantastiskt!
mina sista tolv dagar kommer bli precis lika bra som de sex senare veckorna, de måste de bli!
vilket år! sollefteå, chicago, körkort (?!), brno och prag. bring it!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: