andrasidantack

2012-12-04
00:41:36

good old times
3. En bild på din bästa vän.
trots att jag är socialt awkward så har jag en grupp med få men fantastiska och nära vänner som jag omöjligt kan välja mellan. På denna bilden är jag och Linnéa påväg till hennes bröllop. Linnéa är den som slår rekord i att vara min äldsta relation utanför familjen, way back till första klass! Hon är den personen som jag är 100% säker på att jag aldrig kommer bli av med och jag kommer träffa hennes barn och barnbarn och jag kommer få se henne bli rynkig och vi kommer bli gamla och skruttiga tillsammans. vi har highs och lows men kan prata en gång per år och få det att kännas som om att vi sågs igår, helt enkelt precis så som det blir när man känt varandra såpass länge så att man inte ens är vänner längre utan familj.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: