andrasidantack

2012-12-19
00:15:00

true story
Hej vänner!
för att besvara era frågor; nej, jag har inte dött, blivit kidnappad eller allvarligt sjuk utan har helt enkelt massor att göra i skolan PLUS att folk åker hem och vi spenderar varje sekund vi kan tillsammans på barer och dansgolv och kramas och säger hejdå. Igår var vi ute en sista gång med Martynas som är en av dem jag gillar allra mest här och som inte ska komma tillbaka efter jul. När jag skulle gå från klubben kramades vi och pussades och jag började nästan gråta, så himla jobbigt och hemskt! kan inte fatta att jag inte kommer få se honom börja dansa sittandes runt tredje ölen längre eller se honom stjäla ännu ett ölglas från någon klubb bara för att han inte var klar med sin öl när de råkade stänga. sorgligt som attans är vad det är.
utöver sorgligheter så hade jag en fin hamburgerdate inatt med en tysk som jag misstänker nu är min vän efter några timmar intensivt samtal om allt ifrån hans stundande date till en lillasyster med ätstörningar. så himla fint med nya vänner! dessutom dansade jag med en kille som var så snygg att till och med nille sa att han skulle hångla med honom och fick alla rätt på provet i US foreign policy igår.
imorgon ska jag plugga inför prov i nordic countries in international politics, göra en 15 min presentation i samma ämne och plugga för prov i current issues in global economy, allt ska sättas på prov på torsdag!
 
Här kommer kalenderdagarna jag missat:
17. En bild på din familj.
så himla dålig bild men såvida man inte är typ kunglig så är det inte så ofta man tar familjeporträtt. här är iallafall hela min omedelbara familj med föräldrar och samtliga syskon. 
 

18. En bild på dig från idag.
jag och kanin säger godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: