andrasidantack

2012-12-20
08:49:00

words to make you cry
nu har sherry och andrea åkt iväg på sin roadtrip i europa. martynas har åkt hem till vilnius. anita är påväg hem till tyskland. kvar är en haltande skara som ikväll ska gå ut. om några timmar har jag två prov och en presentation. utöver allt galet och intensivt som händer omkring mig som jag inte kan kontrollera så mycket så händer också bra saker, jag fick ett fantastiskt mail inatt från Martynas. Här är några godbitar:
"Dear Caroline,
Some more sentimental stuff 
I rarely see someone, who is so kind and crazy at the same time. The person who can call you motherfucker for studying on Saturday in school, and you want only to smile after it."
"I enjoyed every single conversation with you every single dance every single joke. You are my saviour when I was so desperate and wanted to burn the school down when writing US paper ;D Your unlimited energy was all over the place and it was immediately transferred to the rest of us."

FATTA! Jag kan inte ens förstå hur någon kan skriva något sådant fint till mig. OM mig! och jag kan seriöst inte fatta hur mycket jag tycker om Martynas, han är en sådan himla bra människa rakt av och jag vet inte riktigt hur det kommer bli i januari när han inte kommer tillbaka.
nu ska jag plugga på prov och göra klart min presentation, puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: