andrasidantack

2012-07-20
06:58:36

dag två på halva två
dethär med att börja blogga igen går tydligen inte så väldans bra.
iallafall så är jag inne på dag två på resans andra halva och har 24 hela dagar kvar här i chicago. inget här går riktigt som jag hade tänkt men allt är egentligen helt fantastiskt ändå. jag hade tänkt lära mig åka longboard, plugga mycket, lära mig ragga, träna, volontära och bli lite smal. inget av det har inträffat. istället har jag ätit massa god mat, lyssnat på mycket livemusik, åkt kollektivt, tittat på vackra männsikor, jobbat som min systers köksbitch och totalt ignorerat att plugga. och svettats något enormt, temeperaturen sjunker sällan under 30 grader och luftfuktigheten är en riktig jäkla bitch, runt 40-50%!!
hur som helst så är allt här helt otroligt fint och jag är lite rädd för att åka hem till sverige där jag ska skippas iväg direkt för att ta körkort och sedan flytten till Prag som jag inte kunnat fixa något till ännu.. åh den skräckblandade förtjusningen som är mitt liv!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: