andrasidantack

2012-07-25
18:57:59

overload
idag ska jag gå brevid på Taxim, hur nervöst som helst!
jag har hängt där innan med Hanna och jobbat med henne med allt hon gör som pastry chef men nu, nu ska jag vara där framme i restaurangen och jag har ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra, vad chefen vill att jag ska göra. Servera? Vara hostess? Random bitch? Ingen aning! Ganska säker är jag dock på att jag inte ska behöva laga mat som jag drömde inatt, total panik!!
Om jag förstått rätt behövs jag i helgen då det är wicker park fest och hela området översvämmas med fler hipsters än vanligt (är det ens möjligt?!), konstutställningar, musik och rykande värme. Hur nervös jag än är
ska det iallafall bli fantastiskt! Nu måste jag iväg och köpa skor, det är en tämligen fancy restaurang så jag måste följa klädkoden vilket såklart är svart. Vem äger svart allt? HJÄLP! Om jag någon gång äger en restaurang ska min klädkod vara regnbåge, sådetså!
puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: