andrasidantack

2012-11-16
23:26:55

brother bear
jag vet inte vad men det är något med Brother bear som gör att jag alltid börjar grina. Mitt iskalla hjärta fällde inte en endaste tår över Torka inga tårar utan handskar men flertalet till en disneyfilm som handlar om björnar.
Vad finns det att säga? En annan älskar väl björnar helt enkelt.
jag har gått till gymmet idag och är nu helt slut. efter gymmet åkte vi till novy smichov, åt soppa och drack smoothie, drack cappuchino (jag gör tappra försök men nej, blä) och åt muffins. efter det spenderade vi timmar med att testa kläder i otaliga butiker. mission impossible är att få Léa att ens testa något som överhuvudtaget är annorlunda och inte i mörka färger, puh!
imorgon ska jag åka till Léa och David och laga mat och förhoppningsvis titta på australias masterchef, ska bli så skönt att laga mat i ett kök där jag kan vara fri och laga som jag vill, saknar ett eget kök så otroligt mycket!
saknar att experimentera och bränna min mat så att brandvarnaren går av i mitt källstakök. saknar att ha oinbjudna men väldigtväldigt välkomna matgäster på besök runt matbordet. saknar att laga något och sedan springa in till Kimberly och tvinga henne äta för att jag är så nöjd och lycklig. saknar att ha en kyl full med mat så att jag kan värma på mat när maya kommer ner och är hungrig men inte har falukorv eller köttbullar i frysen.
Åh källsta, mitt kök, mitt hem och min familj, jag saknar er hela högen!
 

Kommentar:
#1: Hanna Kresa

Puss puss puss. Saknar dig ocksa. Forstar saknaden av ett eget kok. Buuuuu!

2012-11-25 @ 18:14:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: