andrasidantack

2012-11-28
16:22:33

school?!
idag är jag förkyld, blä. mina ögon rinner och jag nyser konstant. har ingen aning om när jag var sjuk senast. minns att jag var apförkyld på min födelsedag för två år sedan, nyste som en idiot när jag satt och GISade och somnade nästan i min säng när min lägenhet var fullproppad med vänner som åt min åttavåningstårta, var sjuk men så himlanshimlans lycklig.
jag har för en gångs skull saker som jag måste göra idag vilket är oflyt. göra klart två presentationer till imorgon, power point och handouts, gå på kör klockan sju och äta mat me Léa som drar till warsawa imorgon för att hämta lite grejer från hennes lägenhet där. 
igår skypade jag med Peter, Ida och bebisen, så himla fint! De första minuterna var ren chock och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, kunde knappt titta på skärmen, det var bara så otroligt surrealistiskt att min bror satt där med en bebis. Sin bebis! Hur som helst så var det fint att se dem alla och höra att de mådde bra och nu börjar jag känna att det kanske ska bli roligt att åka hem för ett tag, att träffa familjen, ny bebis, vänner och äta massa mat. yay!
 
igår satt jag på café amandine i några timmar efter gymmet och pluggade, åt en fantastisk lunch för 130 czk och drack massa mintté, himlans fint!
NU ska jag fortsätta plugga, puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: