andrasidantack

2012-10-24
21:58:03

true romance
https://www.youtube.com/watch?v=OrxxHlRs85U&feature=relmfu
 
 
när jag såg denhär videon för första gången för några dagar sedan tyckte jag den var så himla äcklig men nu kan jag inte sluta titta på den och är helt beroende av låten. allt är bara så himlanshimlans fint. allt förutom de riktiga inzoomningarna på folks väldigt tungiga hångel.
anyhow, allt går fortfarande bra här. Igår var vi i Karlovy vary, en stad som jag fått reda på heter Karlsbad på svenska och som är känd för sina varma källor och spa, tyvärr smakade det helande vattnet helt fenomenalt äcklig, dock kommer jag nu, om sägnen stämmer, vara ännu friskare än innan. är det möjligt?
 
utöver det kan jag nu konstatera att jag uppfattas som "wild" av allmänheten efter att två fristående individer kallat mig det inom loppet av fem dagar, en egenskap jag nog aldrig trott att någon skulle kalla mig. 
på fredag åker jag iväg en helg med min kör och även om jag är livrädd för att åka iväg sådär med främlingar är jag helt säker på att det kommer bli hur bra som helst. och jag kommer få spendera hela helgen med att sjunga!
 
efter att ha haft true romance på repeat hela dagen har jag ett sjukt danssug, var ju hela tvp dagar sedan! hoppashoppashoppas på att morgondagen bjuder på ett bra dansgolv!
puss

Kommentar:
#1: Hanna Kresa

Jattebra lat och video. Haller med ackligt att se folk hangla, haha!

2012-11-05 @ 20:21:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: