andrasidantack

2013-08-27
23:22:52

fabulous
när jag var på rossö förra veckan började jag prata med min bror och mamma om känslan av att vara avundsjuk på sig själv. det händer mig ofta nämligen.
jag vet att inte många andra skulle vara avundsjuk på just mitt liv men jag tycker om det så HIMLA mycket och att jag har turen att vara med om så mycket grymma saker att jag tänkte att det måste ju hända andra också, att andra avundas sina egna liv.
min mamma och bror förstod inte alls vad jag menade.
jag vet inte om jag bara har ovanligt lätt att bli uppjagad men allt känns roligt och peppigt just nu. har en order på väg från asos- extas! fick pengar tillbaka från skatteverket- jublar! köper lypsyl med färg- spänning i vardagen! nya dr martens- kan inte sluta ha på mig dem, till och med när jag ligger och läser i sängen! åker till Nordirland om 13 dagar- SUPERPEPP! ska till liseberg med maria nästa vecka- dunderkul! pussa på bebis- det mysigaste som finns! gå på släktkalas- fantastiskt!
ungefär allt gör mig skitpepp nu. tar på mig mitt röda lypsyl, mina kängor och burrar upp mitt nyfärgade hår och dansar med migsjälv i spegeln. så. jävla. bra.
hittade en intervju med en fin herre från New York som beskriver det hela väldigt bra:
 
 
 
"Julia Child would have been 101 last week. I celebrate her birthday
every year. This year I cooked some smoky eggplant soup, and ate it in Central Park."
"Were you alone?"
"Of course. I love to be alone. I’m fabulous."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: