andrasidantack

2013-01-14
02:08:13

eyes on the prize
efter att ha surfat på IMDB istället för att plugga kan jag konstatera två saker:
1) IMDB har taggat Mary J. Blige på en bild som egentligen är NeNe Leakes från housewives of atlanta, pinsamt.
2) besvikelsen som uppstår när jag inser att kändisar jag tycker är snygga är i förhållanden. Typ Bradley Cooper. Typ Ryan Gosling. Som om att jag hade planerat att träffa dem och gifta med med nån av dem? I vilket liv? Fattar ingenting. Eventuellt när jag är gammal och de filmatiserar mitt liv såklart men det är långt kvar, måste hinna få fred mellan Israel och Palestina först..
oh well, jag ska skriva koncentrerat i 30 minuter nu och sedan ska jag sova. Imorgon och på tisdag ska 29 000 tecken skrivas om diverse (o)intressanta saker, yay! På onsdag när allt är inlämnat och klart ska jag belöna migsjälv med en biodag och se life of pi, les misérables, hobbit och django. helst alla samma dag och helst själv. fantastiskt I tell you!
puss nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: