andrasidantack

2013-01-08
16:03:09

look at the stars, look how they shine for you
biggest mistake ever- att se första avsnittet av Homeland när jag har 23 sidor att skriva tills den 15e, nu fyra dagar senare har jag plöjt två säsonger och 24 avsnitt och skrivit noll. Planen är att idag skriva klart min paper om Free trade och att imorgon börja skriva på en av de stora uppgifterna.
Kunde inte sova inatt, släckte runt ett men somnade inte försen halv fyra. regnet smattrade hårt på rutorna och jag drömde tillslut. Drömde om hav och mareld och en stor gunga och en kille som jag gungade med. minns att jag blev kär i honom, att han var som havet och skrattade och hade långt blondt hår som smakade salt. att vi gungade över havet och såg stjärnor och mareld och jag satt i hans knä och var inte rädd för att vara för tjock utan bara lycklig och kanske lite nervös. jag var lycklig.

Kommentar:
#1: Hanna Kresa

Jassa, du har ocksa dragits ner i Homeland trasket. Man ska se den alltsa, eller? Fin drom du hade. Jobbigt att du inte kunde sova :(

2013-01-09 @ 01:31:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: