andrasidantack

2010-02-01
22:52:15

change or die!
ensamheten trycker sig på riktigt rejält.
börjar sträcka mig längre ut i periferin och dra i lösa trådar, det mesta utan att ens få kontakt med levande varelser. säga vad man vill men vänlös är jag faktiskt and that sucks.
ibland säger man sådana saker, inte för att man tycker synd om sigsjälv utan för att det just då är sant.
och det är sant. faktiskt. jag har inga vänner.
och av alla saker som gör mig ledsen, bitter, avundsjuk och svartsjuk så är nog detta den saken som bränner mest.
detta bränner mest utan tvekan.
jag drömmer fortfarande om love varje natt, ibland är det roliga drömmar men oftast bara ångestfyllda dock börjar dagarna blir lättare trots ensamheten. jag önskar fortfarande att det var vi, jag skulle fortfarande bli tillsammans med honom igen om han ångrade sig och han är fortfarande min bästa vän. och jag saknar honom fortfarande varje dag.
men ändå, andningen har börjat bli lite lättare.
babysteps.

det är filmfestival på gång i göteborg och jag ska in och kolla på lite filmer. till filmerna har jag lyckats få in två dejter, mest av misstag då jag skickade sms till fel person. men ändå, levande människor!

idag har jag också vart på mitt första body pump-pass och jag är minst sagt död. efter passet kunde jag knappt gå ner för trappan som ledde ut. riktigt illa men åh vad skönt! har skaffat ett års medlemsskap och har en målvikt som ligger tio kilo under min nuvarande vikt vilket borde gå bra på ett år. skulle gärna dock gå ner lite tills linnéas bröllop! italien gjorde mig inte gott viktmässigt!

usa och skola i landet är fortfarande ett framtida mål. ett annat framtida mål med usa är att gå på tvättäkta amerikansk date och att ha hånglat upp a man of color. mycket viktiga saker här hör ni!

har uppmärksammat att bloggen växer och undrar vilka som finns där ute, ge er till känna!
undrar vilka som har orken att följa mitt eviga gnäll?
kärlek till er alla iallafall!

Kommentar:
#1: Joanna

Tror på dig Carro, du kommer fixa allt de där, både Love-grejjen och Usa-drömmarna :)



(Din blogg har blivit mitt tidsfördriv och ja kollar varje dag om du har uppdaterat!)



kramis

2010-02-02 @ 20:00:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: