andrasidantack

2010-03-24
21:11:27

another day
att träffa människor som man egentligen bara känner till via cyberspace är alltid lite underligt och fult sådär.
live är jag ju inte alls lika fräsig som jag är här i skrift.
på bloggar blir folk lika starka som sin verbala förmåga och i mitt fall är det starkstark.
i bloggen blir jag alla bra formuleringar och ordval och jag slipper min sociala fobi och min totala oförmåga att hantera nya människor.
i verkligheten är jag halvfet, blek och nervös. live kommer inte orden som finns inuti ut ur mig så som jag vill.
live är jag inte riktigt lika mycket jag som jag är här.

jag hittade precis en överbliven tryffel i kylskåpet. det finns säkert larver i den för den är sedan jul men den smakar gott ändå. jag tränar på som en jävla idiot men blir varken fastare eller lättare. kanske beror det på alla överblivna tryfflar/kakor/jordnötssmörskedar jag hittar överallt?

tröttheten har inga gränser. sömnen är dålig som vanlig. min psykolog Ida hajade till rejält när jag berättade att jag sovit dåligt praktiskt taget hela mitt liv. ska gå och sova snart för imorgon väntar 13 timmars arbetsdag.

hej!

Kommentar:
#1: Joanna

Haha, tyckte de va rätt kul att springa på dig på stan! kram

2010-03-25 @ 22:45:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: