andrasidantack

2012-07-22
19:53:28

I left my heart in norrland
jag drabbas av akut sollefteålängt och ännu mera panik när jag inser att jag aldrig kommer återvända till min lägenhet och livet på källsta och IKK. jag kommer aldrig bo i huset med alla dörrar öppna och vakna av att någon lägger sig i min säng och måste prata precis nunuNU och inte kan vänta en sekund till igen. kommer inte laga mat till mig själv och sluta upp med middag för fyra för att doften i korridoren lockade hungriga vänner. kommer aldrig umgås dygnet runt med så mycket människor och fortfarande tycka om dem.
tänk vilken skillnad två år gjorde, hur jag åkte upp helt trasig och åkte därifrån som en människa. hur jag någon gång första månaden stod på en fest och grät för att jag kom på att jag var lycklig. lycklig för första gången i mitt liv. åh vilken skillnad två år kan göra!


Kommentar:
#1: Hanna Kresa

Alskar dig sa mycket. Jag visste att det skulle bli sa bra for dig nar du borjade dar. Hade helt glomt bort att lasa din Chicago blogg. Njuter i fulla drag. Det varmer mitt hjarta nar du skriver att du alltid sover bra har. Det ar en av det basta komplimanger du kan ge :D

2013-01-06 @ 00:38:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: