andrasidantack

2014-01-11
12:44:59

how to get a crowd
Jag är tillbaka i Sverige igen! Eller ah, jag har varit här ett tag nu, sedan den 21a december. Alla gårdar var så himla bra! Blev tre tillslut och inte fyra, ställde in Noinin då jag trivdes så fantastiskt bra på Broughgammon. Broughgammon Farm bjöd på massa bra! Fyra veckor blev två månader som ska bli sex månader eftersom att jag snart åker tillbaka och stannar fyra månader till! När jag hade varit på gården i åtta dagar hände detta:
 
 
 
en grupp män i staden bestämmer sig för att göra ett Full monty för att samla in pengar till välgörenhet, ett Winter Wonderland för barn. Inte nog med att män ska strippa och jag blir meddragen för att se det och ha en utekväll, Sandy och Charlie som är mina hosts och chefer ska vara med och strippa. En bra kväll helt enkelt! Efter detta visste jag ganska säkert att jag hade hittat rätt och nu ska jag om nio dagar tillbaka till gården, alla getter och familjen Cole. Jag skulle inte kunna vara lyckligare.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: