andrasidantack

2009-12-18
04:31:35

toccacielo
jag forsoker trycka bort, tanka bort angesten men det gar inte riktigt just nu. tarar trycker pa bakom ogonlocken och andningen blir tung och ytlig och svar. orkar inte just nu. orkar ingenting. klockan ar bara halv tio, jag vet inte vad jag ska gora for att stoppa detta forutom losningar jag provat innan som jag kanner mig klar med. maste hitta nya losningar men nu funkar ingen utav de nya teknikerna jag arbetar med.


i somras tog jag angestdampande. och trots att maxdosen var sex tabletter om dagen tog jag sexton i min hand och svalde och gick och lade mig. ville bara fa lite lugn. fa en dromlos somn. en djup somn for en gangs skull. jag vaknade nasta morgon som vanligt, svettig av alla drommar.
jag har aldrig kunnat sova djup och jag har alltid dromt mycket, sedan i somras har det blivit annu varre.
jag onskar bara att jag kunde fa nagra natter av djup somn och nagra natter utan love pa besok. jag ar sa otroligt trott.
har det gatt sahar langt finns inget att gora forutom att forsoka sova.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: