andrasidantack

2009-11-26
11:38:10

dag 95
gardagen bjod pa lite serios julshopping. kopte godis for cirka 300 kronor som ska med till sverige och sedan skickas vidare till chicago. vet egentligen inte vad annat att kopa an godis... till migsjalv ska jag kopa lite kokbocker och hoppas pa att jag kan lasa dem nar jag kommer hem. med hjalp av lexikon.
har kikat pa en ursnygg troja som kostar 89euro och funderar seriost pa att kopa den. har aldrig kopt ett sa dyrt plagg men den ar snyyygg. fast rosa vilket kanns skumt!

har dromt mycket de tva senaste natterna. jag drommer alltid mycket men nu ovanligt mycket vilket for en vanlig manniska antagligen skulle kallas skitbautamycket. det har dock vart ganska mysiga drommar. jag dromde om love, att jag kom hem och allt foll sig sa naturligt och vackert att vi blev underbart kara och lyckliga igen. det var en fin drom. sedan dromde jag om joel. vi var ute pa aventyr i skogen, jag holl honom i handen. helt plotsligt hamnade vi av nagon anledning mitt ute pa havet. det var laskit for joel hade inga armpuffar och jag var tvungen att halla upp honom for att han inte skulle sjunka och sa att han skulle andas. joel daremot varkade inte marka att det hela var laskigt utan tittade mest pa mig och log. deras hus sag ut som lappstiftet och lag ungefar i vattnet, typ som i goteborgs hamn fast mer i vattnet. vi klarade oss och sprang upp till deras lagenhet dar tobias, martina och elliot vantade. allt var lyckligt. jag vaknade och var glad. och det var mysigt och roligt att traffa joel aven om det bara var i en drom. jag langtar efter lillfisen!

hur manga dagar ar det kvar idag? jag vet inte riktigt men inte manga.. 16 tror jag. hurra!
idag ska jag till gymmet for pilates och det ska bli skont. upptackte till mitt stora fortret att forbattrade matvanor och traning 4-5 ganger i veckan har lett till viktokning och inte den efterlangtade viktnedgangen.

WHAT THE FUCK?!



Kommentar:
#1: Martina

Muskler väger mer än fett! Du ska mäta, inte väga :)

2009-11-26 @ 15:51:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: