andrasidantack

2010-03-01
18:36:34

feeling smug
idag känner jag mig ganska nöjd, sådär så att jag är pirrig i magen.
jag vaknade och mådde skit så som jag brukar. jag vet att både moster och mormor haft problem med depression och att de båda två har morgonångest så jag antar på ett sätt att det finns i mig, att jag fått deppgenen.
det gör mig ledsen fast mestadels gör det mig otroligt peppad på att ta tag i migsjälv och lära mig att hantera det. if life gives you lemons, make lemonade. jag får göra det bästa av vad Gud gett mig.

det jag tänkte komma fram till var att jag gick och tränade och allt blev bättre. nu ska jag snart iväg på spinning och jag är helt töntigt uppspelt och nöjd.
åh! när jag gått ner några kilo eller framför allt blivit mer vältränad ska jag ut och köpa massa skitsnygga kläder/ underkläder! och massa snygga nattlinnen! även om jag inte använder såna silkiga skitsaker och även om bara jag kommer se det! jag vet att folk säger att man inte blir lycklig av att bli smal men sådana människor vet nog inte riktigt vad de pratar om. jag känner det i mig, träning och mer vältränad kropp gör mig lycklig! att kunna lägga på mer vikt på bodypumen får mig att le, att bli svettig och vara totalfokuserad får det att pirra i magen.

träning is my new love.

(den låten som går på repeat när jag skriver detta inlägg i lyckorus är tik tok, lyssna på den och försök att inte vilja dansa, I dare you)

Kommentar:
#1: Martina

Oh, jag hörde tik tok på radion i morse och tyckte den var så bra att promenera till! En riktig soundtrack - allt blev så filmsnyggt helt plötsligt. Tänkte på dig och att du nog skulle bli glad av den och jag hade ju rätt :)



Samlar för övrigt ihop en liten "power up!"-spellista på spotify. Ska se om jag klurar ut hur man delar med sig!

2010-03-02 @ 14:40:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: