andrasidantack

2011-12-22
04:16:26

iron man
intressant är följande; jag tycker om dig mer när jag lyssnar på din playlist.
alla låtar som är bra och vackra och känsliga får mig på något sätt att känna som om att det finns en annan del av dig som du bara inte ville låta mig få ta del av. som om att du är så mycket mer än vad jag nånsin fick se.
som om att jag vill träffa dig och krama dig hårt och bara låta värme strömma. en omfamning som väger tyngre än alla ord och alla andra gester. som får dig att förstå allt jag vill säga dig och vi plötsligt slutar gå om varandra och bara börjar lyssna och se varandra.
jag får aldrig veta om det är sant eller om jag skapar dig i mitt huvud.
alla är ni min fantasis skapelser.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: